جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۴۰:۵۲

چوب حراج بر کشتی‌های LNGبر اَویلکو

باشگاه خبری فراساحل: شرکت آویلکو در انتهای ماه می 2016 کشتی‌های WilGas ساخت سال 1984 و WilEnergy ساخت سال 1983 میلادی را که برای مدتی غیرفعال بودند، به فروش رساند. شرکت Awilco LNG نروژ متخصص در حمل و نقل LNG به دلیل ادامه رکود در بازار محموله‌های گازی تصمیم گرفت دو فروند از کشتی‌های LNG بر خود با ظرفیت 125 هزار مترمکعب را می‌فروشد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، شرکت آویلکو که یک شرکت نروژی است در انتهای ماه می 2016 کشتی‌های WilGas ساخت سال 1984 و WilEnergy ساخت سال 1983 میلادی را به فروش رساند. این کشتی ها برای مدتی بدون فعالیت بودند.


بر اساس قراردادی که میان اَویلکو و شرکت دیگری که نامش فاش نشده امضا شده است، انتظار می‌رود دو کشتی LNGبر بالا اواسط ماه آگوست یا سپتامبر 2016 به مالک جدید ملحق شوند. موسسه مشاوره دروئری انگلیس اعلام کرد که سه ماهه نخست سال 2016 میلادی برای مالکان کشتی های LNGبر بهتر از سه ماهه پایانی سال گذشته نبود و طی این مدت نرخ اجاره مقطعی کشتی‌های حمل LNG در سطح پایین 30 هزار دلار در روز بود. این موسسه همچنین اعلام کرد که مالکان کشتی‌های LNGبر برای بهبود بازار باید حداقل تا سال 2018 منتظر بمانند تا در آن هنگام بخش بزرگی از تاسیسات گازی آمریکا تولید را شروع کنند.


در سه ماهه نخست سال با وجود اینکه دو پروژه LNG وارد مدار شدند، APLNG استرالیا وSabine Pass LNG، نرخ اجاره کشتی‌های LNGبر همچنان پایین باقی ماند. موسسه دروئری نتیجه‌گیری کرد که رشد بیش از حد ناوگان کشتی‌های LNGبر در سال‌های گذشته موجب مازاد عرضه شده است و انتظار می‌رود فشار در بازار این کشتی‌ها تا اواخر سال 2017 ادامه داشته باشد.



  کد خبر : 1769
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :